27 Mart 2014 Perşembe

dermomarket alışverişim

    Follow my blog with Bloglovin
    heey ordakiler... yine ben :))
    bugün sizlere dermomarket siparişimden bahsetmek istiyorum. yaklaşık 11 gün önce verilmiş bir sipariş olmasına ragmen en azından süreç hakkında bi fikriniz olucagı düşüncesiyle bu postu hazırlıyorum.
   3 hafta önce saçlarıma balyaj attırdım. balyajların rengi platin sarısı oldugudan saçıma çok zarar verdiler. bi de balyaj yapılırken atılan krepelerin açılma kısmı tam bi kabus gibiydi. kafamdaki saçın yarısı gitti herhalde.. ben de çözümü saçımı kestirmekte buldum. saçlarımı kestirince balyajlarımın yarısı gitti. hooop döndük başladıgımız yere hatta daha geriye.. çünkü balyajlardan geriye bikaç tutam ve büyük bi hasar kaldı:/ saçıma hem hacim vericek hem saglıklı bi görünüm vericek ürüne ihtiyacım vardı. uzun bi araştırmadan sonra organix markasını keşfettim. internette yaptıgım fiyat araştırmalarından sonra bana en uygun olan yerinde http://www.dermomarket.com/ oldugunu gördüm.

organix' in kampanyası vardı. 3 ürün aldıgımızda awapuhi ginder mask ya da macadamia oil mask hediyeydi. fotografda görünmeyen promosyon ürün awapuhi ginger mask. iki maske arasında çok tereddütte kaldım ama makeuppalley de puanlamalarına baktıktan ve youtube da bi çok videodan sonra awapuhide karar kıldım. oda ne ? :)) yanlışlıkla macadamia oil mask sipariş etmişim. mail attım ve düzelttiler saolsunlar. ürünler üç gün içinde elime ulaştılar.açıkçası kargo şirketi olarak aras kargoyu görünce çok korktum ama 2 gün içerisinde kargom elimde oldu. gelen kutunun resmini koyamıyorum malesef çünkü çöpe attım :/ ama sipariş ettigim ürünler şöle

tek hayal kırıklıgım tester konusunda oldu. diger bloglarda biraz bol tester görünce az bi beklentim oluştu :( testerı deneme fırsatı bulamadım ama katalogu inceledim. ilgi çekici ürünler yok degildi içerisinde :) ama markanın ürünlerini sitenin içerinde bulamadım. son olarak ürün incelemeleri de çok yakında gelicek :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder