30 Mart 2014 Pazar

Organix thick and full biotin and collogen seri

         Selam:)
        Uzun bir post sizi bekliyor. Hazırsanız başlıyorum:) bugünkü konumuz saçlar.. Saçlar güzel bakıldığında ve doğru modeli yakalandığında insanı ciddi şekilde güzelleştirirler. Hani hep değişim istediğimizde, moralimiz bozulduğunda kuaföre koşarız ya.. İşte bu yüzden:) en güzeli bulmaya çalışmak, daha mutlu hissetmek:) saçım güzelse o gün ekstra mutlu bi insanım ben :))) evet anlayacağınız gibi saçımla uğraşmayı seviyorum . Bi önceki postumda söylemiştim saçlarıma balyaj attırdıktan sonra saçlarım  çok sönük ve az görünüyorlardı ki saçlarım gürdür benim. Bi şampuan arayışı aldı başını gitti. En sonunda organix markasıyla tanıştım. Tüm aradığım özellikler  vaat etmişlerdi. Bakalım işe yaramışlar mı :)  unutmadan ücretler ve nereden alışveriş ettiğim için tık tık!
      


      Organix Thick and full biotin and collogen şampuan
     
      Şampuanı  kullanırken o kadar büyük beklentilerim vardı ki.. Çoğu blog da ve youtube videolarında çok olumlu eleştirilerle karşılaştım. bikaç tane olumsuz eleştiriyle de karşılaştım tabii ki ama bende etkisi güzel olacağına dairdi. İlk saçıma sürdügümde köpürmedi. Eski şampuanlarımdada ilk sürüşümde bunla karşılaştıgımdan pek oralı olmadım. Sadece miktarını artırdım İkinci sürüşümde saçlarım birbirine karıştı.  Son aşama saç kremine geçtiğimde açıldı.Ciddi anlamda hayal kırıklığına ugradım. Ablamada kullanmasını  rica ettim. Kendisinin saçlarında işlem yok. Memnun kaldı. 
      2.banyomda saçlarım daha çabuk köpürdü (miktarını azaltmama ragmen.) ve daha az dolandı. Banyo sayım arttıkça anlıcagıınız etkilerini görmeye başladım.. Diger olumlu bi özelligiyse harika kokusu. Gün boyu saçımda kokusunu alabiliyorum. Vaat ettikleri şöyle saç kremiyle birlikte,

     Peki karşılıyo mu? Kesinlikle saç dökülmelerim azaldı . Uzama konusunda ise bişi demek için kısa bi süre geçti:// Son olarak rengi aşağıdaki gibi :)



Organix thick and full biotin and  collagen saç kremi

     Gelelim saç kremine.saç kremini şampuan kadar etkili buldum. Şampuandan sonra karışan saçlarımı kolayca açtı. Zaten saç kreminden tek beklentim bu:), kıvamı şanpuana göre daha katı ve daha mor.

                Organix thick and full biotin and collagen saç boot boost sprey

  Şampuan ve kremi hakkında ne kadar çok bilgi varsa bu sprey hakkında ürünün şişesi üzerinde yazan açıklama dahilinde pek bişe bulamadım.ondan diger ürünler hakkında az çok bilgi sahibiyken bu ürün hakkında bi fikrim yoktu. Saçımı yıkadıktan sonra hafif nemliyken saçlarımı 4 parçaya ayırıp her kısma hafif şekilde sıktım. Diger ürünlerde oldugu gibi bununda çok güzel bi kokusu var. Saç derimde serinleme duygusu hissetim sıktıktan sonra ve bikaç dakika kadar sürdü ama öle rahatsız edici degil gerçekten hoş bi etki. Daha sonra ürünün üzerinde de dedigi gibi saç fırçasayla ve fön makinesi eşliginde saçlarımı kuruttum. Sonuç gerçekten harikaydı!! Saçlarım çok hacimlendi:) beni tek rahatsız eden tarafı saç speyi gibi bi etkisinin olması kurutuyo yani biraz. Vaad ettikleri,


                                      Organix repairing awapuhi ginger maske


 İşte buuu! Hayatımın ürünü buldum diyebilirim. Tek keimeyle muhteşem bi ürün. Saçlarıma parlaklık, ve yumuşaklık ( hem de nasıl bi yumuşaklık  amanın!) verdi. Üstelik saçta agırlıkta bırakmıyor, yağlanma da yapmıyor. Kuş tüyü gibi adeta:)  Şöylede pembiş bi rengi var





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder